Zosia Samosia Zosia Samosia
109
BLOG

Dobra zmiana, czy tak, jak było

Zosia Samosia Zosia Samosia Kultura Obserwuj notkę 6

To nie jest wiersz o polityce, tylko o miłości. Nie mniej jednak dziękuję politykom

i ich sympatykom za to, że swoimi hasłami zainspirowali mnie do jego napisania:)


Od wieków świat rozwija skrzydła,

trudno dotrzymać jemu kroku.

My też zmieniamy się co roku

i tylko miłość nam nie zbrzydła.


Pamiętam klitkę i poddasze

z leżakiem w lecie na balkonie,

ciebie i mnie w szczęścia kokonie,

bo wszystko było takie nasze.


Dzisiaj masz TiVi na suficie,

kilka pilotów i smartfona.

Ja mam gadżety, telefony,

o nowym aucie marzę skrycie.


Ale czy miłość się zmieniła?

Nie, tu nie było żadnej zmiany.

I chociaż miała swoje plany,

to równie silna jest, jak była.


Był w oczach strach niefałszowany,

kiedy los na nas czynił próby.

Lecz wiara pokonała trudy,

nie dopuszczając do złej zmiany.


U nas zostanie tak, jak było.

Miłość bez zmian, zawsze gorąca.

Polityka niech się nie wtrąca

tam, gdzie mieszka ta dobra miłość.



po prostu jestem

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura